Frukost kl. 4

Igår kväll blev det bestämt att frukost skulle serveras från kl 4 imorse, vilket innebar att frysen tömdes på allt bröd jag, som tur var, lagrat upp. Sen var det bara att sätta igång och baka nytt! Jag kan erkänna att jag är trött i axlarna! Jag har inte tänkt på att det är så jobbigt att baka bröd hela dagen! Vanligtvis bakar jag bröd ungefär halva dagen och gör kakor, desserter och annat också, som oftast inte är lika fysiskt ansträngande. Men KUL det är det alltid! Det finns så mycket olika sorters bröd man kan baka, det kommer att vara omöjligt att testa alla olika kombinationer av ingredienser!
Det här är mina russin & aprikos-frallor
Till lunchen bakade jag grekiska lantbröd, passade utmärkt till köttfärssoppan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0