Vinter, sommar, vår, vad kommer sen?

Eftersom det forfarande var snö och kallt i maj när jag åkte hem från Kebnekaise, så blev övergången till sommar väldigt snabb när jag kom hem till värme, sol och bad. Efter att ha haft sommarlov med resor söderut, mycket grillning, så pass många dopp att jag tappat räkningen, lek, skoj, studentkalas, shopping, spring, jordgubbar och sommarjobb, är det nu väldigt konstigt att komma tillbaka upp till våren! När jag är här uppe på fjällstationen blir jag snabbt dagavill och får dålig koll på om det är måndag eller kanske söndag... På samma vis är jag nu lite förvirrad över vilken årstid det är! Idag har det varit väldigt soligt och fint, så nu känns det ganska somrigt ändå, men det snöade här igår, så jag är inte så säker :)

Kommentarer
Postat av: <3

Åh roligt det låter!!

2012-06-28 @ 14:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0