It's Never Bad to Bada!

Efter en intensiv dag i bageriet, finns det få saker som piggar upp som en härlig joggingtur och ett dopp i det klaraste av klara vatten. Idag har jag dessutom fått badsällskap, som bilden visar! Amanda kom upp igår och ska jobba i serveringen i sommar. Det är roligt nu för varje dag kommer det hit nya personer som ska jobba här! Idag kom tex Sveriges högsta bagare nr 2 upp, Helen, som ska jobba i bageriet med mig.
Så blivande gäster till Kebnekaise Fjällstation: VÄLKOMNA! Och om Ni vill ha badsällskap så vet Ni vem Ni ska fråga!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag vill också bada! Förresten, går solen aldrig ner nu? Och vad händer på midsommar?

2012-06-14 @ 23:57:38
URL: http://aupairylva.blogspot.com
Postat av: Sandra

Nja, solen den försvinner bakom bergen sent på natten, men det är fortfarande ljust ändå hela tiden. Det blir lite svårare att somna på kvällen, men trots det, lättare att stiga upp kl 4 på morgonen :) Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på på midsommarafton. Tänk att det bara är en vecka kvar, när man kikar ut genom fönstret och ser all snö är det svårt att inse. Idag ska jag åka skidor till och med! Det enda jag vet till midsommarafton är att det blir jordgubbstårta! Mmmm! :) Vad ska du hitta på på fredag?

2012-06-15 @ 14:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0